Economia

ECONOMIA

Els cellers Corpinnat perden un 20% de les vendes per la Covid-19

Els deu cellers que integren la marca col·lectiva d’escumosos Corpinnat van perdre durant el 2020 un 20% de les vendes respecte a l’any anterior, a causa dels efectes de la pandèmia de la Covid-19 en el sector de la restauració. Ho van explicar ahir els copresidents de la marca, Xavier Gramona i Ton Mata, en una roda de premsa que coincideix amb el tercer aniversari del projecte. Tant Gramona com Mata van remarcar el paper que ha tingut la marca, malgrat la “joventut” a l’hora d’aturar el cop de la crisi generada per la pandèmia, ja que els cellers van registrar un preu mitjà de venda de 17 euros per ampolla. Aquesta dada situa els cellers Corpinnat a la part alta respecte a la resta de vins escumosos que s’elaboren a Catalunya o a la resta de l’Estat espanyol.

L’objectiu de Corpinnat, segons van confirmar ahir els dos copresidents, és continuar creixent sense renunciar a l’estricte reglament que han de complir els cellers per poder posar la marca a la seva etiqueta: vinyes en propietat, el 100% de la producció ecològica, vinificació a la propietat, llargues criances, etc.

Festival gastronòmic

Com a prova del compromís dels cellers Corpinnat amb el sector de la restauració, del 15 de juny al 15 d’agost, Corpinnat celebra un festival gastronòmic que permetrà situar en espais singulars dels deu cellers de la marca, plats d’autor d’una seixantena de restaurants de prestigi. L’objectiu de la iniciativa és generar optimisme i contribuir a la reactivació del sector.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga