Economia

Costa Brava

Aposta turística pel mercat dels països nòrdics

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona ha organitzat una doble missió promocional i comercial a Noruega i Suècia. L’objectiu és potenciar l’oferta turística i les novetats de la Costa Brava i el Pirineu de Girona entre una setantena d’intermediaris turístics i de prescriptors d’ambdós països per reprendre el contacte i incentivar la temporada d’estiu 2022. Quinze entitats i empreses gironines hi han participat amb professionals noruecs i suecs especialitzats en viatges de luxe, gurmet i grups selectes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona

Falta talent i sobra paperassa

Barcelona

Un nou marc per a l’ocupació

Barcelona

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona