Economia

Estats Units

Musk cedeix a Linda Yaccarino la direcció executiva de Twitter

El propietari de la xarxa social compleix el seu compromís de deixar el càrrec, tot i que continuarà liderant l’àrea tecnològica

El perfil publicitari de l’executiva pot ajudar a recuperar anunciants

L’amo de Twitter, Elon Musk, ha concretat la seva promesa de deixar la direcció executiva de la xarxa social.

El fundador de Tesla i SpaceX ha anunciat aquest divendres que la fins ara cap de publicitat de la companyia del grup de comunicació nord-americà NBC Universal, Linda Yaccarino, assumirà aquest rol.

“Estic emocionat de donar la benvinguda a Linda Yaccarino com a nova directora de Twitter!”, ha escrit al seu propi compte de Twitter.

Musk ha explicat que la tasca de l’executiva “se centrarà principalment en les operacions comercials” i ell es reservarà les funcions de president executiu i director tecnològic, des d’on supervisarà el disseny de productes i noves tecnologies. “Espero treballar amb Linda per transformar aquesta plataforma en X, l’aplicació de tot”, ha reblat.

El magnat es va comprometre el passat desembre a dimitir com a director executiu de Twitter després de perdre una enquesta plantejada als usuaris de la xarxa sobre el seu futur en el càrrec. Aleshores va dir que deixaria el càrrec tan bon punt trobés “algú tan ximple com per entomar aquest càrrec”. De totes maneres, quan Musk va consumar la compra de la companyia ja va avançar que la seva intenció era dirigir-la només durant “alguns mesos”.

El relleu al timó a Twitter arriba fins i tot abans del que preveia el mateix Musk, que a mitjan febrer va vaticinar que “probablement cap a finals d’aquest any [2023] serà un bon moment per trobar una altra persona que dirigeixi l’empresa”.

Fa només unes hores va apuntar que ja havia fitxat una persona per al càrrec, tot i que no va revelar el nom i es va limitar a apuntar que era una dona: “Ella començarà en unes sis setmanes”.

Yaccarino també havia anunciat poc abans que deixaria el càrrec de cap de publicitat d’NBC Universal. Musk podria buscar en el perfil professional de l’executiva un intent de recuperar la confiança dels anunciants, una de les principals fonts d’ingressos de la plataforma i que se n’han allunyat després dels constants vaivens del magnat en les polítiques de Twitter. La directiva té una trajectòria consolidada en aquest àmbit i pot ser clau per convèncer-los a invertir en publicitat a la xarxa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona