Economia

tarragonès / baix camp

La Costa Daurada, pendent de l'evolució del mercat estatal

L'Associació Hotelera de Salou, Cambrils i la Pineda es mira amb preocupació les previsions per a aquesta temporada turística, en què gran part dels resultats dependran del comportament del mercat espanyol, que actualment és una “gran incògnita”, segons la presidenta, Maria Eugènia Arbó. Davant la perspectiva que no es defineixi fins a darrera hora, els hotelers confien en l'alta fidelitat dels visitants (l'any passat un 65,1% repetien la destinació) i la importància de les recomanacions personals per atreure nous clients (un 46,7% dels turistes de la temporada passada van conèixer així la destinació).

Pel que fa al turisme estranger, l'associació preveu una estabilització dels mercats francès, belga i alemany, mentre que l'anglès baixarà entre un 6% i un 7%. El mercat rus continuarà en ascens, tot i que més matisat. Arbó, però, preveu que la despesa mitjana per turista (206 euros el 2011) baixi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona