Economia

TURISME

Atraure turistes russos per l'estómac

L'hotel Llegendes de Girona ofereix rutes per menjar als restaurants gironins que tenen estrelles Michelin

L'hotel de quatre estrelles Llegendes de Girona Catedral ha elaborat un paquet turístic de tres dies destinat al mercat rus i països del Golf (Dubai, Qatar i Abu Dhabi, entre d'altres), però també al mercat anglès, en el qual ofereix gastronomia a restaurants amb estrella Michelin, història a diferents indrets de la demarcació i rutes per comprar. La idea, segons explica el president de la Fundació Petxada de Sant Narcís i propietari de l'hotel, Carles Mallart, és atraure nous clients i oferir-los estades diferents aprofitant el potencial que té la ciutat de Girona –sobretot des que “hi ha el millor restaurant del món”– però també la resta de la demarcació.

Amb l'oferta, que porta el nom de Girona 3 dies, s'ofereix, a més de les tres nits a l'hotel Llegendes, un dinar o sopar a El Celler de Can Roca: “Com que molts clients no voldran esperar més d'un any perquè hi hagi taula disponible a El Celler de Can Roca, els oferim també una ruta en altres restaurants amb estrelles Michelin de les comarques gironines o de les de Barcelona.”

El paquet inclou compres en diversos centres comercials com també visites al Barri Vell de Girona, Peratallada, Besalú, Figueres o fer el triangle Dalí, entre moltes altres opcions. “L'oferta s'adapta a la disponibilitat i als gustos de cada un dels clients”, assegura.

El president de la fundació explica que el fet de “recomanar” El Celler de Can Roca als seus clients ja ve de lluny. “Fa quatre o cinc anys, des que vam obrir l'hotel, que hi col·laborem: ells ens envien gent a dormir i nosaltres, tot i que en aquell moment ja no ho necessitaven i ara encara menys, també recomanem el seu restaurant.” Ara el potencial que representa per a la ciutat de Girona tenir el primer restaurant del món és important “i s'ha de saber aprofitar”. “Girona té potencial però li faltava ganxo, i ara ja el té, amb el millor restaurant del món”, assegura Mallart.

El president de la fundació manté que l'hotel Llegendes de Girona Catedral té un client “solvent” i i que per això pot oferir àpats en restaurants amb estrelles Michelin. “És un client que no vol el turisme de tot inclòs, sinó que busca el turisme de tot resolt.” “Ara és el moment d'aprofitar-ho i projectar la demarcació de Girona com la capital de la gastronomia per als pròxims deu anys”, recomana Mallart.

L'hotel Llegendes de Girona Catedral té quinze habitacions, de les quals cinc són dúplex. És un hotel “singular” i “diferent”. Disposa de dues habitacions, anomenades Margarita Bonita i dos Eros, totes amb sofàs tàntrics.

LA FRASE

El nostre client no vol el turisme del tot inclòs sinó que busca el turisme del tot resolt
Carles Mallart
PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ PETXADA DE SANT NARCÍS


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA