ExproReus arrenca fent gala de Metrovacesa i del comerç
Carlos García León, director general de Metrovacesa, va inaugurar la fira i va garantir el “compromís total” de la companyia amb Reus
El batlle Carles Pellicer va dir que la ciutat és “un model comercial” a seguir
El director general de Metrovacesa, Carlos García León, va ser l'encarregat, ahir, d'inaugurar la 45a edició d'exproReus, que enguany aplegarà més de 200 expositors i que estarà oberta fins al 12 d'octubre. León va ser acompanyat pel president de la Cambra de Comerç de
Reus, Isaac Sanromà, i l'alcalde la ciutat, Carles Pellicer. Tots tres van voler destacar la importància de la fira per “projectar la imatge de Reus a l'exterior”, tal com va exposar el batlle.
Sanromà va detallar quines seran les activitats principals de l'exproReus. Així, el president de la Cambra de Comerç va destacar que la tecnologia serà “un dels plats forts” de la fira. Malgrat això, Sanromà va recordar que l'automoció també serà important i va agrair la presència de García León en la presentació. “Que Metrovacesa s'hagi instal·lat a Reus és molt important per a la ciutat i la resta del territori”, va assenyalar.
Per la seva banda, Carles Pellicer va admetre que “les negociacions amb Metrovacesa van ser dures”, però va celebrar que finalment el nou centre comercial sigui una realitat. El director general de Metrovacesa va declarar que “instal·lar-se a Reus és un gran projecte estratègic de la companyia” i va anunciar que la inversió total al nou centre comercial reusenc superarà els 110 milions d'euros. García León va garantir que el compromís de la companyia amb Reus “és total” i va pronosticar que “el centre comercial serà el complement perfecte a les botigues del centre i convertirà Reus en un gran destinació turística”.
Seguidament, Sanromà, Pellicer i García León van visitar les instal·lacions de l'exproReus i van estar conversant amb diversos expositors de la fira.
LA XIFRA
Una fira tecnològica i social
La fira reusenca, en què s'instal·laran uns 200 expositors, tindrà la participació de diverses empreses dedicades a serveis centrats en les noves tecnologies i de l'àmbit digital. A més, enguany l'esdeveniment també aposta per la promoció a través de la seva presència en xarxes socials com Facebook i Twitter, i amb la convocatòria d'un concurs fotogràfic a Instagram. Una de les empreses que portaran el món de les noves tecnologies a l'exproReus 2015 és LaserLab 3D, que participa per primer cop en aquest esdeveniment empresarial. En el taller d'aquesta empresa es poden trobar tot tipus d'objectes 3D fabricats de manera digital, ja sigui a través d'una impressora o mitjançant el tall per làser o la fresadora, dues màquines que també permeten la creació d'aquestes peces. L'estand de LaserLab també oferirà diferents tallers dirigits al públic infantil.