Economia

economia

Julià preveu portar el seu bus turístic a les grans ciutats del món

El grup turístic Julià continua amb el seu pla d'expansió que inclou portar el negoci de bus turístic a les principals ciutats del món. Ara treballa per entrar a Roma, Rio de Janeiro, París, Chicago, Boston i Dubai, i està immers en un pla d'inversió a deu anys de 150 milions d'euros. José Francisco Adell, conseller delegat de Julià, ha explicat que aquest any ha estat globalment “molt bo” per al grup, ja que el 2002 va emprendre un procés d'internacionalització “molt fort”, que els ha compensat la crisi que aquests anys ha patit l'Estat. El grup acabarà el 2015 amb una facturació de 250 milions d'euros, que suposen un creixement de més del 10% respecte al 2014. D'aquesta xifra, el 61% prové del negoci a l'estranger. Des que el grup va començar a gestionar l'autobús turístic a Miami, el 2002, Julià ha entrat en altres ciutats del món, com ara San Fancisco, Washington, Marràqueix i Londres, a més de tenir una àmplia presència a l'Estat. “Ara ja som el tercer operador mundial en autobusos turístics”, ha afirmat Adell, que insisteix que el grup té el “focus de creixement” posat en les principals ciutats turístiques del món, afegint Los Angeles també a la llista de futures ciutats del grup.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia