Economia

Girocamping es consolida i creix el nombre d visitants de fora de la demarcació

La quarta edició de la fira del càmping atrau més de vint mil persones, un 20% de les quals no són usuàries habituals d'aquestes instal·lacions

La quarta edició de Girocamping, la fira dedicada al sector del càmping, va tancar ahir al vespre amb una valoració molt positiva per part dels seus organitzadors, l'Associació de Càmpings de Girona, que veu com “es van complint els nostres objectius”, segons paraules del seu president, Miquel Gotanegra. L'increment del nombre de participants professionals en les jornades de debat i treball en xarxa sobre el sector en un 150% –concretament 2.448 professionals han participat dijous i divendres en les activitats organitzades–; l'augment del nombre de visitants procedents de fora de les comarques de Girona, de manera que més del 50% del total de visitants –més de vint mil– eren de fora, i el fet que dos de cada deu visitants tampoc fossin campistes habituals són dades que confirmen l'acompliment d'aquests objectius, segons Gotanegra. Objectius que pretenen “seduir els visitants cap a casa nostra” i també “fer arribar aquest estil de fer vacances a la gent del territori”, hi va afegir el president d'aquesta associació que aplega un total de 75 càmpings de la demarcació, amb un total de 119.308 places d'allotjament.

La quarta edició de Girocamping ha reunit un total de 139 expositors vinculats d'una manera o altra al món del càmping, ja sigui els mateixos establiments com equipaments i una àmplia mostra de caravanes o autocaravanes, per exemple. Les jornades professionals, celebrades entre dijous i divendres, han atret molts participants de fora de la demarcació, cosa que ajuda a consolidar també aquest vessant professional.

LA XIFRA

150%
d'augment
en el nombre de visitants professionals en aquesta quarta edició de Girocamping.

LA FRASE

Ha estat important perquè s'estan complint els nostres objectius
Miquel Gotanegra
president de l'associació de càmpings de girona

Un espai pensat per atraure tota la família

Un dels aspectes que ha ajudat a l'increment del nombre de visites és el punt d'haver destinat un espai al públic infantil, ja sigui a través d'inflables, tallers o activitats diverses. Aquesta oferta ha convidat les famílies a visitar la fira Girocamping durant el cap de setmana, quan ha estat oberta al públic en general. A més, també s'hi havia reservat un espai a la restauració, amb cinc food trucks que oferien diverses propostes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva

Continua la Vaga a la multinacional DXC Technology

girona