Economia

economia

Llagurt preveu un creixement del 20% aquest 2016

Sucs verds i polos de fruita 100% natural, novetats per aquest estiu de la cadena de iogurteries gironina

Llagurt, la cadena gironina de iogurteries, ha obert sis nous punts de venda durant aquest 2016, i ha arribat a un total de 28, que inclouen tant botigues pròpies com franquiciades. Amb les noves incorporacions, Llagurt espera tancar el 2016 amb un creixement del 20% i una facturació que arribi als 2 milions d'euros. Des de la seva obertura, ara fa sis anys, la cadena fundada per Íngrid Rahola i Glòria Salomó ha passat de tenir dos treballadors a més d'una setantena, i ha ampliat la seva gamma de productes. Des del primer llagurt gelat fins als actuals sucs verds, que acaben de posar a la venda en algunes de les seves botigues, Llagurt presenta cada temporada nous productes. Així, als ja esmentats sucs verds, que reafirmen la seva “filosofia, que és millorar l'alimentació”, explica Rahola, s'hi han d'afegir els polos de fruita que també seran als seus establiments aquest estiu i que han suposat un esforç, per voler que siguin naturals i sense additius. “Aquestes novetats d'estiu ens ajuden a poder arribar als intolerants làctics, a intolerants de la proteïna de la llet i a les persones al·lèrgiques”, afegeix Rahola, que diu que, pel que fa als polos, faran primer una prova pilot per mirar si agraden.

D'altra banda, de cara a aquest estiu, Llagurt també llançarà una targeta de fidelització digital; concretament, es tracta d'una app que l'usuari es podrà descarregar al mòbil gratuïtament i a dins de la qual hi haurà la targeta de fidelització.

Establiments

Llagurt té 17 botigues repartides pel territori català –una de les quals, a Perpinyà–, i la més recent és a Sant Antoni de Calonge. Té 6 botigues mòbils, dues en format quiosc i tres punts de venda que incorporen altres productes.

LA XIFRA

2
milions d'euros
és el que espera facturar Llagurt aquest 2016, després de la incorporació de nous punts de venda.

Premis i implicació social

Des del seu naixement, Llagurt ha rebut sis premis diversos, el darrer dels quals, el juliol de l'any passat, el premi Pimec a la qualitat lingüística en el món empresarial. Prèviament havia tingut el premi de la Generalitat a la Millor Iniciativa Comercial en Innovació o el reconeixement pel desenvolupament a la Responsabilitat Social. En aquest àmbit, en el darrer Sant Jordi van fer una recol·lecta de llibres infantils per fer arribar a centres educatius amb recursos limitats. Durant el curs escolar, assisteixen també a les escoles per explicar l'ofici de llagurter.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Catalunya tindrà fruita de Km0 malgrat la sequera

barcelona

Cau un 14,6% el nombre d’hipoteques al març

Barcelona
món

L’economia alemanya entra en recessió

barcelona
economia

Brussel·les aprova la compra de l’operador de satèl·lits Inmarsat per part de Viasa

barcelona

Condemnat un empresari per amenaçar en fer fora el 25% de la plantilla si votaven CCOO

barcelona
Egipte

Reobert el trànsit marítim al Canal de Suez després de retirar un mercant encallat

Barcelona
mon

L’economia alemanya entra en recessió per culpa de la inflació

barcelona
CONSUM

Unió de Pagesos denuncia que la llet de marca blanca els està matant

banyoles

La sequera ja afecta el 30% de la indústria metal·lúrgica

Barcelona