Economia

economia

empresa

J. Juan, Gutmar, ISEE i Guilera es queden Delphi

Les catalanes J. Juan, Gutmar, ISEE i Guilera han arribat a un acord amb el comitè d'empresa de Delphi per invertir fins a 12 milions d'euros i donar continuïtat a la planta de Sant Cugat del Vallès.

L'acord, que arriba després de mesos de negociació a la recerca de nous inversors, preveu la recol·locació d'un mínim de 208 treballadors –la planta en té 540– de manera progressiva entre finals d'aquest any i el 2018, tot i que el responsable de la UGT, Esteban Rodríguez, destaca que “podrien ser més si el volum de feina així ho requerís”.

Ahir, les quatre empreses van tancar l'acord amb el comitè d'empresa i avui està previst que informin del projecte la resta de treballadors. El calendari per iniciar la nova producció a la planta dependrà del temps que trigui Delphi a retirar la maquinària, però en tot cas està previst que la producció actual s'aturi del tot a principis de novembre. Una part de la inversió prevista pels nous titulars es destinarà a adaptar la planta a la nova activitat. J. Juan, Gutmar, ISEE i Guilera treballen sobretot en el sector de components d'automoció, igual que Delphi, tot i que en branques diferents, des del disseny d'equips electromecànics fins a la fabricació de cables i sistemes de fre. ISEE i Guilera aniran plegades en el projecte, tot i que la firma final del projecte encara està pendent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]