Societat
Vueling demana disculpes als passatgers pels retards i cancel·lacions
L'aerolínia assegura que està “bolcada” a resoldre els problemes operatius que afecten els seus vols en els últims dies
El director comercial de Vueling, David García Blancas, ha demanat disculpes pels retards i cancel·lacions que s'estan produint en vols d'aquesta aerolínia i ha assegurat que la companyia està “bolcada” a resoldre els problemes operatius que estan afectant els seus vols.
En una declaració sense preguntes davant els mitjans a la seu de Vueling al Prat de Llobregat (Barcelona), García Blancas ha respost per la situació de diversos vols de la companyia, que ahir va haver de cancel·lar set vols i aquest matí sis més, i que ha registrat nombrosos retards en els seus vols, una situació que ha indignat els passatgers.
“M'agradaria demanar disculpes als clients que han patit retards i cancel·lacions durant els últims dies”, ha dit García Blancas.
El directiu ha reconegut que aquest dijous a la nit Vueling va haver d'anul·lar set vols a l'aeroport del Prat i ha afirmat que “a aquests clients els estem oferint canvis gratuïts durant 15 dies, a més del reemborsament [del seu bitllet]”.
“També estem reemborsant les despeses d'hotel i de taxi als passatgers que no resideixen a Barcelona”, ha afegit.
El responsable comercial de l'aerolínia, que no s'ha referit a les causes dels retards i cancel·lacions, ha subratllat el compromís de l'aerolínia de revertir la situació actual.
“Tota l'empresa està bolcada a resoldre la situació actual, especialment nostres tripulants de cabina, els nostres pilots i els nostres equips d'atenció al client”, ha dit.
García Blancas ha apuntat que la companyia està “treballant amb Enaire i amb l'Aeroport de Barcelona per assegurar una operativa bona durant aquest estiu”, perquè, segons ha dit, “és la nostra prioritat i compromís donar un servei de qualitat”.
L'Agència Catalana de Consum, dependent de la Generalitat, ha enviat avui un requeriment a Vueling i un altre a Aena, per reclamar-los tota la informació possible sobre les causes dels retards i les cancel·lacions en els vols de Vueling.
Fonts del sector atribueixen els problemes operatius de l'aerolínia a la falta de personal i d'avions per complir els objectius marcats per a aquest estiu.