Economia

Vilassar de Dalt s'obre als visitants i crea la seva pròpia marca turística

Esport i natura, patrimoni i cultura, i enogastronomia són els tres eixos que el municipi vol potenciar

S'ha creat una nova pàgina web específica

Vilassar de Dalt vol potenciar les seves virtuts i divulgar les seves particularitats per atreure visitants. Per això ha presentat la seva pròpia marca turística. Amb el títol Vilassar Turisme, a prop teu! el municipi presenta els motius i els atractius per fomentar el turisme al poble.

A grans trets Vilassar de Dalt vol treballar en tres eixos bàsics: esport i natura, patrimoni i cultura, i enogastronomia. Dins el primer camp destaca el fet que el municipi sigui porta d'entrada a l'espai natural i protegit del Parc de la Serralada Litoral, i es vol treure partit de les rutes a peu que es poden fer pels seus paratges.

Pel que fa a patrimoni i cultura, el llegat de l'arquitecte Rafael Guastavino, autor de la volta catalana que va tenir una forta petjada als Estats Units, es vol destacar amb l'impressionant teatre La Massa. El passat industrial i tèxtil del municipi, amb la nau de Can Manyer, la ruta prehistòrica per la zona de Can Boquet, el Vilassar romà o els festivals Vilazari i Revela't també formen part d'aquest segon eix.

Finalment, pel que fa a l'enogastronomia, el municipi vol aprofitar el fet de pertànyer a la Denominació d'Origen Alella per posar en relleu l'elaboració pròpia de vins, i també de formatges, tot relligant-ho amb l'oferta gastronòmica i hotelera que hi ha a Vilassar de Dalt. Per mostrar-ho, s'ha creat un nou portal web que, de manera molt visual i pràctica, acosta al visitant potencial totes aquestes virtuts i propostes que es poden trobar a la població.

Segons va explicar la regidora de Turisme, Paula Lloret (Ara), la creació d'aquesta marca turística “és una declaració d'intencions” del que volen fer en aquest àmbit. “Fins ara s'han fet esdeveniments per promocionar el municipi, però no ha estat suficient”, va argumentar la titular de Turisme, que va qualificar l'estrena de la marca turística i de la pàgina web “com un punt de partida per a la dinamització turística i econòmica de la vila”.

La presentació de la marca turística de Vilassar de Dalt va tenir el suport del president del Consorci de Promoció Turística del Maresme, Joaquim Arnó, que va apostar per “remarcar les singularitats pròpies”.

Per la seva banda, l'alcalde de Vilassar de Dalt, Xavier Godàs (Ara), va afirmar que “Vilassar ha de creure en el que té”.

LA XIFRA

3
eixos
són els que vol potenciar Vilassar de Dalt: esport i natura, patrimoni i cultura, i enogastronomia.

LA FRASE

Fins ara s'han fet esdeveniments per promocionar el municipi, però no ha estat suficient
Paula Lloret
regidora de Turisme de Vilassar de Dalt


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

La plantilla de Lékué a la Llagosta es mobilitza contra el tancament de la planta: “Estem pagant una mala gestió”

La Llagosta
economia

L’Opa del BBVA al Sabadell s’alenteix

barcelona
unió europea

La CE veta l’ús d’un agent químic present en caixes de pizza

barcelona
regne unit

El Banc d’Anglaterra no es deixa arrossegar per la Fed i manté els tipus en el 5%

barcelona

Girona és una de les demarcacions de l’Estat amb més hotels a la venda

GIRONA
Tribuna

Un equip de 3 estrelles

Soci-Director de H&B Human and Business, conferenciant i formador
economia

Ajuntament, empreses i institucions acadèmiques impulsen l’Aliança per a la Innovació BIVA

SANT CUGAT DEL VALLÈS
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona