Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Cinc cambres s’alien per un espai empresarial transfronterer més sostenible

GIRONA
QUERALBS

Les patronals del Ripollès reclamen un acord en la concessió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

La Generalitat denega l’ERTO de Freixenet

Barcelona
economia

El BBVA guanya 2.200 milions d’euros el primer trimestre de 2024

barcelona

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona

Falta talent i sobra paperassa

Barcelona

Un nou marc per a l’ocupació

Barcelona

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona