Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga