Economia

Volen fer créixer la marca Arròs de Pals

Impulsen una campanya per aconseguir que tot el producte es quedi a la localitat i no s’hagi de vendre a fora

L’Ajuntament de Pals, amb la col·laboració de la Diputació de Girona, impulsa una campanya de promoció per aconseguir que tota la producció d’arròs que es cultiva als camps de la zona –Pals i rodalies– s’envasi amb la marca Arròs de Pals. El problema és que entre el cinquanta i el seixanta per cent d’aquest cultiu acaba la seva elaboració en altres zones, com ara el delta de l’Ebre, ja que no hi ha prou productors que acabin la seva elaboració. El motiu és que actualment només hi ha dos productors que completen tot el procés sota la marca Arròs de Pals. I, per incentivar que hi hagi més empreses que vulguin afegir-se a les dues actuals, l’Ajuntament ha adaptat el reglament que regula la marca i ha engegat la campanya de promoció per fer-la més coneguda i prestigiar-la.

Les accions de promoció es basen en la comunicació per “augmentar la visibilitat de la marca” a través de les xarxes socials, la web, amb clips audiovisuals o amb la celebració de la Festa de l’Arròs.

Si tot va segons el previst, aquest any s’espera una collita d’arròs de Pals similar a la mitjana de cada any, que volta els sis milions de quilos, tot i la sequera de fa uns mesos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un centenar de professionals, en la VI Jornada d’Auditoria i Comptabilitat

girona
economia

Arxivada la segona causa contra Shakira per frau fiscal

barcelona
ECONOMIA

Els tractors tallen el centre Tarragona per reclamar una millor gestió de l’aigua

Tarragona
Economia

El BBVA promet reforçar el compromís amb Catalunya en l’opa hostil al Sabadell

madrid
economia

Comença la campanya de l’albercoc al Baix Segre

Seròs
Economia

El BBVA anuncia una OPA hostil per absorbir el Banc Sabadell

barcelona
comerç

Els oficis no troben relleu entre els joves

Barcelona
economia

Biocultura Barcelona arriba al Sant Jordi amb la trenta edició

Barcelona

Sor Lucía Caram i el cantautor Sergi Carbonell, premis Climent Guitart

LLORET de mar