Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Medi ambient
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
energia

Manifest contra la supressió de les primes per a renovables

Associacions empresarials catalanes dels sectors de generació d'energia elèctrica van fer públic ahir un manifest contra el decret que ha anunciat el govern espanyol. Les mesures que es volen tirar endavant eliminaran les primes que s'atorguen per fomentar la generació d'energies renovables, bàsicament la solar i l'eòlica. Altres fonts, com la biomassa, podrien entrar dins algunes excepcions. Això afectarà de ple els projectes que es volien tirar endavant, perquè la rendibilitat depèn en gran mesura d'aquestes primes. El manifest el van firmar Aceversu, Apuee, Eolic Cat i el Consorci Forestal de Catalunya. Critiquen que la mesura, si s'acaba aprovant, els atribueix la responsabilitat del dèficit tarifari i de l'augment del cost de l'electricitat. A part, lamenten que això no contribueix a la lluita contra el canvi climàtic i que acabarà generant tancament d'empreses i pèrdua de llocs de treball.

Darrera actualització ( Dimecres, 8 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

COMERCIAL

SLAP laboratorios - NATURMILD

25/05/12 09:56 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter