Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Societat
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
societat

Unes temperatures de rècord omplen de gent les platges de la costa Brava

La ciutat de Girona bat tots els rècords fregant els 35 graus

Al litoral gironí moltes poblacions van superar de llarg els 30 graus que convidaven al bany

La platja de Lloret presentava ahir una imatge insòlita a mitjan mes d'octubre amb gran quantitat de banyistes Foto: M.LLADÓ.

La platja va ser el destí de molts gironins en la jornada festiva del 12 d'octubre aprofitant les temperatures atípiques i de rècord d'aquests dies. Això va provocar que les platges de la costa Brava s'omplissin ahir de banyistes que aprofitaven la calor que va fer pujar els termòmetres de la majoria de punts del litoral gironí per sobre dels 30 graus, com va ser el casos de Roses (31,4 graus de màxima) i Llançà (31,3 graus).

Rècord a Girona

La festivitat del Pilar va portar a Girona les temperatures màximes assolides a la capital en un mes d'octubre en fregar-se els 35 graus i superant fins i tot les temperatures del dimarts. A la rodalia de la capital, municipis com Fornells (34,3) i Cassà (33,6) van evidenciar un dia amb temperatures d'estiu. Altres dades destacades del territori van ser els 35,7 graus registrats a Osos, els 34,1 graus d'Espolla, els 33,6 graus d'Anglès, els 33,6 de Monells, els 33,1 graus de la Bisbal i els 32,2 de Figueres.

LES XIFRES

35
graus
es van mesurar al Barri Vell de Girona en la jornada d'ahir, una temperatura rècord en un mes d'octubre.
31,4
graus
va ser la temperatura màxima a Roses, xifres semblants es van obtenir a Llançà, també al litoral gironí.
0,1
graus negatius
de mínima va tenir el municipi de Das la matinada de dimecres, contrastant amb els 29 graus diürns.

De sota zero a més de 29 graus

Gairebé 30 graus de diferència tèrmica van tenir al municipi de Das entre les temperatures de la matinada de dimarts a dimecres amb les altes temperatures registrades durant el dia. Així doncs, mentre de matinada aquest municipi de la Cerdanya registrava -0,1 graus, durant el dia van arribar als 29,2. La previsió per als propers dies indica que les temperatures han d'anar lleugerament a la baixa i s'acabaran situant a tot el territori per sota dels 30 graus dels últims dies. La presència de núvols baixos permetrà que les temperatures es quedin entre els 23 i els 25 graus i s'acabin les temperatures de ple estiu.

Darrera actualització ( Dijous, 13 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter