Dissabte, 4 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Sirera: “Este partido es una mierda”

L’expresident del PP català es mostra irritat amb la seva formació en un SMS escrit a plena vista dels fotògrafs al Parlament

L’expresident del PP de Catalunya, Daniel Sirera, està molt irritat amb el seu partit des que va ser defenestrat per Alícia Sánchez-Camacho. Així es desprèn d’un SMS que va escriure dimecres a plena vista dels periodistes gràfics al Parlament, mentre intervenia a la tribuna el diputat de Ciutadans, Albert Rivera. “Aquest partit és una merda”, va redactar en castellà en la seva Blackberry, assegut en el seu escó al costat de l’entrada a l’hemicicle. En l’espai del destinatari de l’SMS hi consta el nom de la diputada popular Carina Mejías. Aquesta era la portaveu parlamentària en època de la direcció de Sirera, però va ser rellevada fa uns mesos per Dolors Montserrat.

El ‘tutu’ i el ‘berman’
L’exdirigent popular sembla queixar-se obertament de la falta de suport intern que va tenir per presentar-se a la reelecció com a president del PP de Catalunya, l’estiu passat.

“Què vols que t’expliqui? Per què no em vaig presentar? Perquè al girar la vista enrere només hi series tu, el tutu, el berman, la Nadal i quatre més”, es pot llegir perfectament a l’SMS en un estil de redactat que recull el malnom de diversos dirigents populars.

Precisament, poc abans que Sirera caigués en aquesta indiscreció davants els periodistes gràfics, el president José Montilla li havia engaltat en la tribuna d’oradors que aquest seria el seu darrer debat de política general, perquè la nova cap de files popular és Sánchez-Camacho. Sirera va replicar al líder del PSC que potser seria ell qui no seria present al pròxim debat, si Montserrat Tura es presenta a unes primàries en el PSC.

L’expresident del PP català va intentar presentar-se a la reelecció en el congrés del seu partit celebrat el passat mes de juliol, però hi va renunciar després d’una reunió de més de cinc hores amb la secretària d’organització del PP, Ana Mato. Al final va donar suport formal a Sánchez-Camacho, en una compareixença conjunta amb la futura líder del partit al costat d’Alberto Fernández Díaz, que és màxim dirigent popular a l’Ajuntament de Barcelona. A canvi de l’aliança amb Camacho, Sirera s’ha mantingut durant un any com a president del grup parlamentari. Camacho, però, va haver de competir en el congrés amb la crítica Montserrat Nebrera, que va sortir derrotada del conclave.

Canvi de peces
Sirera havia arribat a la presidència del PP català just un any abans, el juliol del 2007, també per un canvi de peces promogut per la direcció estatal. Va substituir en aquella ocasió l’eclipsada estrella de Josep Piqué. El líder popular, Mariano Rajoy, va decidir prescindir de l’exministre quan va desdir-se de tot intent de gir catalanista al PP català, en un moment que Ciutadans tenia una tendència a l’alça a Catalunya.

Sirera s’ha inscrit recentment al Col·legi d’Advocats de Barcelona i ha obert el bufet VO Advocats a Sant Cugat del Vallès, amb la idea de recuperar a temps parcial la seva ocupació professional.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 22:56 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Terrassa/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Trobeu adequades les mesures que ha adoptat el govern davant del temporal?
Trobeu adequades les mesures que ha adoptat el govern davant del temporal?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate