El lector escriu

Accessibilitat i locals de pública concurrència

He anat a una tenda/oficina de Telyco, representants de l'operadora Movistar, inaugurada en una població important de la Garrotxa, i sabeu quina mancança hi he trobat? Bé, no hi ha cap cadira per asseure's, ni per esperar ni per ésser atès, un simple mostrador alt, la qual cosa t'obliga a restar dret tot el temps que hagis d'estar dins l'establiment. He fet l'observació a les empleades i m'han informat que actualment els establiments de l'esmentada empresa es munten així, i m'han manifestat que no he estat l'únic que he fet la queixa, i els dic quan ve una persona discapacitada què fan?; responen: li deixem una cadira si la demana. No sé a quina administració correspon l'autorització d'obertura d'aquests establiments, però he de manifestar públicament la meva indignació i suposo que de la resta de clients, per aquesta mancança, crec que s'hauria de dotar d'accessibilitat i comoditat mínima d'un servei d'aquestes característiques, circumstància que ja s'hauria de tenir en compte per part del tècnics o decoradors, igual que preveuen l'accés per a cadires de rodes. Els discapacitats hi tenim dret. Espero que aquesta manifestació serveixi perquè l'empresa Telyco s'hi repensi i prengui les mesures oportunes per oferir els seus serveis en les condicions d'accessibilitat i comoditat mínima que es requereixen.

Santa Pau (Garrotxa)

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.