El lector escriu

Reinventar-se per fer créixer el negoci

Ja fa anys que veiem caure negocis. El petit comerç veu com s'ensorra la demanda dels seus productes o serveis i el preu del lloguer, la llum, l'aigua, el gas... segueix incrementant-se a contracorrent. Constantment veiem com es buiden locals o com es pren el relleu d'un a l'altre. Un local on hi havia una copisteria passa a ser una perruqueria, un quiosc o llibreria passa a ser un bar... i aquests últims aguanten mesos i tornen a passar a altres mans. Sota aquest clima de desànim empresarial, de decadència econòmica, molts negocis es veuen en la necessitat de reconvertir o reidear els seus projectes empresarials. Canviar d'estratègies per arribar a un públic que també ha canviat. Redissenyar el model de negoci és fonamental per adaptar-se a les noves necessitats dels diferents sectors, i és aquí quan la crisi econòmica pot esdevenir una oportunitat. Repensant els nostres negocis podem adonar-nos que creant sinergies amb altres negocis podrem complementar els nostres serveis amb l'objectiu d'incrementar la demanda actual. Per tant, abans de desanimar-se o posar el negoci en mans de tercers, pren la decisió d'impulsar-lo mitjançant diferents col·laboracions estratègiques. Hi guanyarà el teu negoci, l'empresa col·laboradora i el consumidor.

Sant Cugat del Vallès (V. Occ.)

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.