El lector escriu

Indignació

No servirà de res, però he de mostrar en públic la meva indignació per un mal tracte que crec que des de l'empresa d'autobusos municipals es va donar al meu fill el dilluns de la setmana passada. Explico els fets.

El nen, que té dotze anys, havia d'agafar l'autobús a l'estació de Girona a les 7.40 del matí i resulta que se li havia acabat la targeta amb què paga els viatges. Plovia a bots i barrals i, evidentment, a aquella hora l'oficina per adquirir la targeta estava tancada. No disposàvem d'efectiu i vaig haver de donar al meu fill un bitllet de 50 euros. Doncs bé, el conductor de l'autobús no va voler escoltar cap explicació quan el meu fill li va presentar el cas i va intentar pagar. Li va dir que no donaven canvi i el va fer baixar de l'autobús que havia de portar-lo a l'institut Montilivi, on començava les classes a les vuit del matí.

Resultat: el nen va haver d'anar-hi caminant, va arribar tard i absolutament xop. Segurament la llei diu que el conductor va actuar segons el que s'especifica, però el tracte humà a una criatura sota una pluja insistent va ser inexistent. I sap greu, perquè tots hem vist alguna vegada una persona entrant a l'autobús sense haver passat per caixa.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia