El lector escriu

A l'oficina d'atenció al ciutadà de l'Aj. de Girona

Des d'aquestes línies vull donar les més sinceres gràcies al personal que dia a dia es dedica a atendre els moltíssims ciutadans que hem de presentar o demanar quelcom a l'Ajuntament de la nostra ciutat.

Vaig tenir greus problemes de caire informàtic, per la qual cosa no podia accedir a la firma digital amb l'objecte de presentar una documentació. No només em van atendre d'allò més bé, amb prestesa i eficiència, sinó que en veure que no hi havia forma de poder solucionar el meu problema, van demanar als informàtics de l'Ajuntament que m'ajudessin a solucionar-lo.

No cal dir que gràcies a aquest ajut vaig poder presentar correctament tota la documentació.

Crec de justícia donar les gràcies a tots aquests funcionaris que dia rere dia han d'atendre i intentar solucionar els problemes de centenars de persones que no sempre són fàcils de resoldre.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia