Ciclistes dins de Barcelona
Un any després de la mort de la Muriel Casals, atropellada per un ciclista a Barcelona, el laissez-faire i l'absoluta permissibilitat continuen. S'han incrementat els kilòmetres de carril bici i es generen, per tant, més situacions de perill. Quina o quines institucions han de fixar les normes a seguir i fer-les complir? No oblidem que els conductors de bicicleta són anònims i no tenen assegurança. ¿Per què cada dia em pregunto si els ciclistes s'han d'aturar als semàfors; si poden circular per les voreres a la velocitat que la pressa els dicti; si poden fer giragonses per esquivar els vianants; si poden anar contra direcció en un carril bici de sentit únic; si poden circular amb un o dos gossos lligats a la bicicleta; si poden arrossegar un carret amb dos nens petits a dintre? I un llarg etcètera. De la llista del que s'hauria de regular es poden deduir els comportaments perillosos de moltíssims usuaris de la bicicleta dins de la ciutat.
Barcelona