Vueling
No soc viatgera de forma recurrent; com moltíssimes persones viatjo per oci quan disposo de temps per fer-ho. El que sí sento de forma recurrent, a través de diversos mitjans de comunicació, són les queixes que sorgeixen dels passatgers de Vueling, i que fa uns dies jo i les meves amigues hem viscut en primera persona. Vam decidir passar un cap de setmana a Nàpols, i la primera incidència ja va sorgir en el viatge d’anada, quan vam sortir amb una hora de retard. A la tornada, però, la incidència es va produir amb escreix. Vam arribar a la nostra destinació de tornada amb tres hores i mitja de retard, van deixar tots els passatgers totalment tirats i desinformats a l’aeroport de Nàpols, on només hi érem nosaltres i quatre treballadors de l’aeroport que no tenien cap tipus d’informació. I de Vueling? Doncs no hi havia ningú, ningú per informar-nos, només anàvem rebent alguns e-mails on la informació canviava constantment, fent-nos ballar d’un costat a l’altre. Les meves amigues i jo volem intentar instaurar un viatge anual per trobar-nos, però sens dubte ens ho pensarem dues vegades abans de tornar a viatjar amb Vueling.
Palamós (Baix Empordà)