Opinió

Al conseller delegat de CaixaBank

Em refereixo a la carta rebuda el 20 d’abril d’aquest any en què la directora de l’oficina 4349 em comunica el canvi d’oficina per un “servei millor”. Fins ara, no he vist per enlloc aquest servei millor. Ni jo ni els clients d’altres oficines tancades, com s’ha fet palès a la premsa. Deu ser que volien dir millor servei per a vostès. Ara haig d’anar a peu prop d’un quilòmetre per accedir a un caixer automàtic, ja que no s’han dignat a deixar ni un trist caixer a la zona de la Vila Olímpica de Banyoles. Per a clients de 80 anys, un quilòmetre de camí és força important. Quant a l’atenció a l’oficina (4349), el personal no podia ésser més eficient i atent. Anar ara a l’oficina que ens toca, a la plaça Major, tampoc és gens estimulant: han creat un espai de molt de disseny on la gent gran no ens hi sentim bé i, pel que he sentit, molt jovent tampoc. Entenc que hagin marxat a València, però espero que no hagin fugit de Catalunya i de les nobles intencions de la fundació de la Caixa de Pensions per a la Vellesa i d’Estalvis (ara CaixaBanc per als amics). Deixin de pensar només en guanyar “calés” i pensin en les necessitats dels ciutadans. A tots els barris o nuclis de població hi hauria d’haver un caixer automàtic o una oficina, encara que fos una franquícia.

Banyoles (Pla de l’Estany)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.