El lector escriu

Mal servei del TMG

El passat dia 19 d’octubre a les 14.40 h, vaig pujar al bus de la línia 1 (L-1) a la parada que hi ha just davant de l’entrada a l’edifici de la Generalitat de Catalunya (plaça Pompeu Fabra, número 1). Vaig pujar al bus i vaig donar un bitllet de 50 € al conductor. De molt males maneres, em va dir que com volia pagar 1,40 € amb un bitllet de 50 €, que fora del bus, i va obrir la porta del davant perquè baixés. Evidentment, és molt difícil reflectir per escrit la grolleria i prepotència amb la qual em va respondre. Jo no faig servir gaire sovint el bus interurbà i en desconeixia el funcionament. Crec que hauria marxat més contenta si el conductor m’hagués informat de com puc pagar, encara que hagués perdut el bus en aquell moment. Totes les persones hem de fer servir serveis d’empreses tant públiques com privades, i podem tenir dubtes de com funciona un servei i ens agrada que ens tractin correctament. Com a treballador, donant aquest tracte també es dona molt mala imatge d’aquesta empresa. Espero i desitjo que cada cop les persones siguem més conscients que si tractem millor els altres això també repercutirà en nosaltres mateixos positivament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia