Opinió

Comptador electrònic d’electricitat

Al diari del 30 de juny un president d’una comunitat de propietaris es queixava del tall elèctric a causa del nou comptador electrònic. Nosaltres ja hem passat per aquest calvari, ja que el comptador antic admetia una potència superior a la màxima contractada, mentre que l’electrònic talla automàticament l’electricitat si se supera. Moltes comunitats tenen l’ascensor d’una potència superior a la contractada. Què hem fet: demanar la desconnexió del limitador de potència. El donen per 30 dies, però es pot anar prorrogant. Sol·licitar un butlletí de la instal·lació elèctrica a un instal·lador autoritzat. En aquest butlletí hi consta la potència que cal contractar. Trucar a Endesa –als punts Endesa posen més traves per fer el nou contracte. Ha de trucar el titular. Al final, després de mesos de trucades i visites, ho hem aconseguit. Endesa hauria d’haver avisat prèviament de la posada en marxa del comptador electrònic i que tallaria l’electricitat si se superava la potència contractada.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.