Opinió

Movistar tampoc compleix

Diumenge 15 de novembre. Veient que internet m’anava lent, vaig fer una “prova Movistar”, i, de 600 Mb/s simètrics contractats, la baixada no arribava a 200 Mb. Així que vaig decidir trucar al telèfon d’avaries (1002). Abans d’obrir expedient d’avaria, em van fer algunes proves. Una de les quals era que jo fes un reset físic. Van dir que em telefonarien al cap d’una hora. Jo els vaig dir que podien fer-ho al cap de deu minuts. Però deien que duraria més de deu minuts. I així va ser: va passar el temps, una hora i mitja, i el telèfon amb què havia parlat no recuperava la línia. M’havia quedat sense telèfon.

Havia de fer servir el mòbil per contactar-hi. A les 16.10 h, informaven del número d’incidència. Catorze minuts després, informaven que possiblement un tècnic hauria de venir al domicili i, així, després de contactar-hi, informaven que vindria un tècnic dilluns entre les 18 i les 20 hores.

No va venir. De nou, contacte. Quedem per dimarts 17, a partir de les 15 hores. Així, concertaven entre les 15.15 i les 17.15. Tampoc han vingut. I, mentrestant, missatges: “Nuestros técnicos están trabajando para resolver lo antes posible su incidencia.”

És a dir, havien de venir –tot sembla problema del router– i no venen perquè estan treballant en avaries d’altri?

Tinc el Fusión Plus, va més que lent i, a més, sense línia telefònica. I, a hores d’ara, estic pagant per un servei que no se’m dona. I encara diuen que és “la millor fibra”. Potser sí, però el pitjor router.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.