Opinió

L’APUNT

El consum ja torna a ser religió

A final de novembre, amb el Black Friday i el Cyber Monday, ajudats pel Thanksgiving, Barcelona queda sacsejada per un estat d’ànim en què sembla que el consum és religió. I ara, en plena campanya de Nadal, l’obsessió per adquirir es desborda. Aquests dies festius en què el comerç pot obrir, milers de persones es llencen al carrer per veure, visitar botigues i comprar. Diumenge, al Portal de l’Àngel no es podia avançar ni mig metre. Passeig de Gràcia estava a vessar i hi havia cues en més d’una i dues grans franquícies. Fa feredat recordar aquests mateixos carrers buits ara fa dos anys. I és curiós observar aquest comportament desenfrenat quan ens parlen de grans crisis i recessions. Veurem com estem, al gener.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.