Política

POLÍTICA

Laia Pons, cap de llista d’Esquerra Republicana - Som Vilademuls

“Afronto la nova legislatura amb molta il·lusió, ganes i convicció, per impulsar una millora energètica o afavorir la mobilitat, entre d’altres propostes que properament explicarem”, afirma

Laia Pons serà la cap de llista de la candidatura d’Esquerra Republicana - Som Vilademuls per aquest municipi del Pla de l’Estany per a les eleccions municipals del mes de maig. “Em presento com a alcaldable per tal de donar continuïtat a la feina feta pel grup durant els últims anys i posar en marxa nous projectes a Vilademuls”, ha manifestat.

La candidata afirma que “afronto la nova legislatura amb molta il·lusió, ganes i convicció, per impulsar una millora energètica o afavorir la mobilitat, entre d’altres propostes que properament explicarem”.

En les darreres eleccions, Jaume Ayats havia encapçalat la llista republicana a Vilademuls i Laia Pons explica que quan “Ayats i la resta de companys em van proposar de liderar el projecte, no vaig dubtar-ho ni un moment”. “He crescut i visc a Vilademuls i, per mi, aquesta és la manera d’aportar el meu petit granet de sorra al municipi”.

Laia Pons és titulada en Administració i Finances. Durant anys ha treballat a una empresa industrial metal·lúrgica de la comarca, a càrrec de l’àrea de gestió documental i contractual. Fa poc temps ha decidit engegar una nova etapa professional com a back office comercial.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
conflicte bèl·lic al pròxim orient

El fiscal en cap del TPI visita Israel

barcelona

Bolaños diu que la CE té “zero preocupació” per la llei d’amnistia

barcelona

El Ple de Calonge i Sant Antoni reprova una regidora per difamacions

Calonge i Sant Antoni
conflicte bèl·lic al pròxim orient

Blinken demana a Netanyahu que freni la violència de colons contra palestins a Cisjordània

barcelona
conflicte bèl·lic al pròxim orient

Israel retira la seva ambaixadora a Espanya després de les “indignants” declaracions de Sánchez

barcelona
Barcelona

El TS confirma l’anul·lació de l’ordenança inicial de la zona de baixes emissions

Barcelona

L’expresident del TC Pérez de los Cobos: “L’amnistia és un “desafiament a l’ordre constitucional”

barcelona
amèrica del sud

El Brasil mobilitza l’exèrcit per l’augment de les tensions entre Veneçuela i la Guyana

barcelona

Aragonès rebrà Sánchez al Palau de la Generalitat el 21 de desembre

barcelona