Administracions

ECONOMIA

Castelló d’Empúries ja disposa de pla de màrqueting de turisme

Té una durada de tres anys i busca un major impacte turístic

La desestacionalització, la sostenibilitat i la digitalització són els tres eixos

L’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha elaborat un pla de màrqueting per als pròxims tres anys, amb l’objectiu de continuar promocionant la destinació turística per tal d’aconseguir un major impacte en l’àmbit nacional i internacional.

Aquest nou pla es basa en tres conceptes clau per al desenvolupament turístic: la desestacionalització, la sostenibilitat i la digitalització.Els canvis que s’han produït en el mercat turístic després de la pandèmia “fan necessari reforçar i diversificar les estratègies per seguir consolidant la destinació com una de les més importants de la Costa Brava”.

Això comporta una major i millor estratègia digital enfocada als diferents públics objectius que s’han definit en el pla. La proposta de Castelló d’Empúries es basa a fer arribar les diferents experiències que ofereixen les empreses turístiques del municipi i el mateix Ajuntament, a cada un dels públics definits. També s’analitzen els diferents vessants de l’oferta turística: platja, natura, cultura i la gran diversitat d’activitats i experiències que s’hi ofereixen, un dels punts més forts de la proposta turística del municipi.

Posar en valor

El nou pla permet posar en valor tot l’entorn que rodeja Castelló d’Empúries i Empuriabrava; no només l’entorn propi, com Els Aiguamolls de l’Empordà, la Badia de Roses, la Costa Brava o la Muga, sinó també promocionar la comarca com una destinació turística sostenible i respectuosa amb el medi ambient.

El pla inclou un total de 55 accions per aconseguir els seus objectius, a través de la millora de serveis turístics, la promoció de noves propostes d’oci i cultura i la creació d’una oferta turística més atractiva durant tot l’any. Aquest pla es presentarà als empresaris del municipi, per tal de hi facin també les seves aportacions, ells també són molt bons coneixedors del públic actual i potencial al qual volem arribar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Esport
El fenomen del patinatge

Barcelona: el paradís dels patinadors

barcelona
ANDREU GONZÁLEZ
PROJECTE BOSCOS DE MUNTANYA

“El bosc no ens necessita, però nosaltres a ell, sí”

barcelona
girona

L’ADAC premia avui El Foment i Michel, a l’auditori Josep Irla

girona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Jornada més tranquil·la

Barcelona
turisme

Florència prohibirà nous apartaments turístics

barcelona
SALUT

Mor Harald zur Hause, premi Nobel per la seva lluita contra el càncer

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda remullada

Barcelona

Acord “històric” per incrementar les tarifes dels serveis socials un 9% en dos anys

barcelona

Un projecte de l’escola Vedruna de Ripoll, a la campanya de rebaixes de Ripoll comerç

RIPOLL