Societat

La campanya nadalenca de Viladecans intentarà atreure públic de l‘outlet'

Ajuntament i comerciants impulsen un conjunt d'activitats per tornar als adults la il·lusió pel Nadal

Una cursa de Pares Noel, una de les novetats

Els comerciants i l'Ajuntament de Viladecans han canviat enguany la filosofia de la campanya de Nadal i l'objectiu no és tant retenir els veïns de la ciutat com atreure compradors nous als comerços locals. Com els compradors de l'outlet que Neinver ha obert a les portes de la ciutat. “Aquesta és una campanya molt diferent que no està a la defensiva i que està pensada per als adults”, va explicar ahir l'alcalde, Carles Ruiz. El batlle de Viladecans va argumentar que els nens ja tenen il·lusió pel Nadal, i del que es tracta ara és que els més grans visquin les festes amb la mateixa emoció.

La comissió de Nadal, que agrupa per primer cop la Xarxa Comercial, els mercats, els botiguers del Barri Antic, el gremi d'hostaleria i el consistori, ha preparat una sèrie d'activitats per atreure els compradors a algun dels 800 comerços que té la ciutat. Una de les novetats serà la cursa de pares Noel entre dos mercats, al llarg de dos quilòmetres. S'han reservat 500 casquets de Pare Noel perquè els participants els puguin lluir. Es convocarà també un concurs d'aparadors en què la ciutadania podrà participar en el veredicte votant els seus preferits al perfil de Facebook de l'Ajuntament.

Els veïns, a més, podran amenitzar el fil musical dels carrers amb missatges curts que prèviament s'hauran gravat. “Animem la ciutadania que enviïn missatges de 30 segons per WhatSapp al 662024048 expressant els seus bons desitjos”, va manifestar el president del gremi d'hostaleria, Domingo Morillas. La campanya es completa amb jocs gegants als carrers comercials i els tradicionals cagatió, l'emissari dels Reis Mags i el Quinto de Nadal.

LA XIFRA

800
comerços de Viladecans esperen atreure compradors locals i forans amb la campanya nadalenca.

LA FRASE

Hem canviat l'estratègia de com retenir compradors a com guanyar els que venen a l'<outlet>
Carles Ruiz
Alcalde de Viladecans

La pista de gel espera superar els 224.000 visitants

Ahir va obrir el Kaliu Parc, l'espai d'oci instal·lat a la Farga que té coma reclam principal la pista de gel, amb l'objectiu de superar els 224.000 assistents de l'any passat, el primer que la pista es va instal·lar a l'Hospitalet després de la negativa de l'Ajuntament de Barcelona que obrís a la plaça Catalunya. A més de la pista de gel, que inclourà una zona infantil, els visitants podran gaudir fins al 8 de gener d'un tobogan de gel que passa dels 40 als 50 metres. Els més petits disposaran també d'un rocòdrom inflable, karts ecològics, un arbre màgic que explica contes, un taller de maquillatge i un pou dels bons desitjos, entre d'altres activitats. Aquestes seran gratuïtes, mentre que el preu del tobogan i la pista oscil·laran entre els cinc i els 12 euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia