Educació

‘Bojos per la ciència' aplega setze joves de la Catalunya Central

La cinquena edició del programa Bojos per la ciència de la Fundació Catalunya-la Pedrera va arrencar divendres amb una conferència inaugural que va ser a càrrec de la guardonada investigadora en informàtica Nuria Oliver i que es va fer a Món Sant Benet. El programa permetrà que 200 estudiants de batxillerat catalans –entre els quals hi ha setze joves de la Catalunya Central– encetin els seus estudis en centres de recerca de referència.

La comarca de la Catalunya Central que guanya pel que fa a participants és l'Anoia, que hi aportarà vuit estudiants. Dos més seran del Bages, tres d'Osona i un del Solsonès. Iniciaran estudis relacionats amb les noves tecnologies, l'economia, la bioquímica, la natura o la biomedicina.

En l'acte inaugural, la doctora Oliver va fer una crida als joves a aprofitar l'experiència que ara iniciaran i els va recordar que sense investigació “no hi ha progrés”. També va assegurar que a les seves mans “hi ha el futur”.

 



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]