Societat

Successos

Quatre ferits en explotar una màquina expenedora a Tarragona

Quatre persones han resultat ferides, dues de caràcter greu, en una explosió registrada aquest divendres en un local de màquines expenedores situat en el número 24 del carrer Rovira i Virgili de Tarragona. La principal hipòtesi que treballa la policia és que es tracti d’un accident laboral. I és que l’explosió s’ha registrat en el moment de manipular una de les màquines, segons han explicat els Mossos d’Esquadra.

Segons ha informat el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), els sanitaris han rebut l’avís del succés a les 12.35 hores, i han desplaçat el lloc un total de cinc dotacions per atendre els ferits. Les ambulàncies han traslladat els dos ferits greus a l’Hospital Universitari Joan XXIII i els altres dos els han portat a l’Hospital de Santa Tecla, també a Tarragona: un en estat menys greu i l’altre en estat lleu.

Els ferits són tres treballadors que en aquest moment estaven manipulant les màquines i un vianant que passava per davant del local al moment de l’explosió.

Segons fonts dels Mossos d’Esquadra, no s’aprecien indicis que es tracti d’un acte vandàlic i tot apunta a un accident propiciat per l’explosió a les màquines. Els Bombers de la Generalitat han trasllat un total de sis vehicles per treballar a la zona, segons han informat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia