Societat

L’app del BBVA t’avisa quan el carnet d’identitat és a punt de caducar

L’entitat bancària fa que el tràmit de renovació del document sigui més senzill per als clients

L’apartat de personalització del perfil del client va rebre 330.000 visites durant el mes d’abril

Les entitats bancàries a l’Estat espanyol tenen l’obligació d’identificar i digitalitzar els documents personals dels seus clients des del 2015. Però, què passa quan caduca el document d’identitat? En aquest cas, el client ha d’actualitzar-lo. En cas contrari, fins i tot podria arribar a bloquejar-se el compte. L’app de BBVA fa aquest tràmit més senzill per als clients, ja que els notifica a través d’un correu electrònic que la còpia del document que va aportar al banc és a punt de caducar. A més, l’usuari podrà digitalitzar la nova documentació des de la mateixa aplicació mòbil de l’entitat financera. És només una de les opcions de personalització del perfil del client les quals estan sent molt ben rebudes pels usuaris. En concret, l’apartat de personalització ha registrat 330.000 visites a l’abril.

L’app de BBVA continua evolucionant i, en l’última actualització avisarà els seus clients si s’acosta la data de caducitat del document amb el qual es va identificar a l’entitat financera. Un cop obtingui el seu nou pot digitalitzar-lo amb el telèfon mòbil, a través de l’apartat “documents i certificats”, dins el perfil del client a l’app de BBVA. El banc rep i revisa la documentació i es posa en contacte novament amb el client si algun document té un error perquè torni a digitalitzar-lo.

Aquesta opció també és molt útil per a aquells que perdin el seu carnet o canviïn de domicili, ja que podran informar BBVA en només uns segons i digitalitzar el seu nou document d’identitat sense moure’s de casa.

Actualitzar tota la documentació personal és molt rellevant, ja que les entitats bancàries estan obligades a complir la legislació vigent i disposar de la informació actualitzada. Si no és així, podria arribar un moment en què el client només pugui utilitzar els canals digitals a tall de consulta.

La informació personal és emmagatzemada pel banc de manera segura. A més, BBVA és una empresa compromesa amb la protecció de les dades personals dels seus clients. El banc utilitza la informació dels seus clients per oferir productes i serveis més útils i personalitzats per a ells, sempre amb el seu consentiment.

BBVA, millor banca mòbil d’Europa

Forrester Research acaba de publicar el prestigiós informe The Forrester Banking Wave: European Mobile Apps, Q2 2019, en el qual BBVA es manté en el primer lloc en banca mòbil Europa, per tercer any consecutiu, “en combinar una funcionalitat excepcional i la millor experiència d’usuari”. BBVA se situa, doncs al capdavant de la classificació amb una puntuació de 87/100. Forrester ha analitzat les aplicacions de deu bancs líders a França, Itàlia, Holanda, Polònia i Espanya entre el 4 de febrer i el 13 de març del 2019. BBVA no només ha elevat la seva puntuació sinó que també ha aconseguit la màxima puntuació (100 punts) en funcionalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Tornen les malalties victorianes

Londres

El romanticisme de l’espàrrec

Gavà
CRÒNICA

El futbol no s’acaba al minut 90

Olot

Un poemari que reflexiona sobre la vida i la poesia

Olot

Comença l’espectacle

Barcelona
VIDRERES

Tres grans illes de contenidors als accessos d’Aiguaviva Parc

VIDRERES
Equipaments

Reclamen a Collboni un casal d’avis als jardins de Pedralbes

Barcelona
Patrimoni

Jornades sobre el monestir de Sant Jeroni de la Vall d’Hebron

Barcelona
Urbanisme

Obre el primer tram d’un carril bici a la travessera de les Corts

Barcelona