Societat

MediaMarkt Girona, el teu aliat en el ‘customer journey’

Les necessitats i els hàbits de compra dels consumidors han canviat en els darrers anys, per això MediaMarkt Girona treballa per adaptar-se a les noves necessitats posant el client al centre del ‘customer journey’

El nostre dia a dia està marcat per la manca de temps i la presència de la tecnologia en tots els àmbits de les nostres vides. El temps i la tecnologia s’han convertit en factors clau, els nostres hàbits de consum han canviat en els darrers anys, som més reflexius i menys impulsius, ens agrada disposar de més canals i avenços tecnològics, estar informats i tenir una àmplia oferta d’allò que volem.

MediaMarkt Girona vol ser l’aliat dels consumidors i acompanyar-los en tot el procés de compra per oferir-los la millor experiència possible. Els darrers anys, la companyia ha adaptat el seu model de negoci per situar el client al centre de la seva estratègia. Quan MediaMarkt va arribar a Girona, el 2001, el seu objectiu era acostar la tecnologia a tothom, oferint el millor assortiment de productes als millors preus. Ara, l’empresa líder en distribució d’electrònica de consum vol acompanyar el client en el món digital, convertir-se en el seu soci i ajudar-lo a treure el màxim partit de la tecnologia.

Per aquest motiu, MediaMarkt ha integrat tots els seus canals de venda, en línia i a la botiga, en un model omnicanal en què a la venda de productes d’electrònica de consum s’afegeix una àmplia oferta de serveis i solucions personalitzades que milloren l’experiència de compra i satisfan les necessitats de conveniència i rapidesa en els lliuraments i les recollides de comandes. MediaMarkt Girona funciona com un fulfillment centre on es poden recollir les compres realitzades en el web en tan sols 30 minuts. La recollida es realitza de forma molt ràpida a la zona de pick-up situada al lateral de la botiga.

Els clients de MediaMarkt Girona també disposen de múltiples possibilitats de lliuraments a domicili adaptades a les necessitats dels seus clients. Destaca especialment el nou servei de lliurament a domicili en horaris especials, pensat per a aquelles persones que passen tot el dia fora de casa i necessiten tenir la seva comanda en el moment just. Així, el lliurament es pot organitzar a primera hora del matí, de 7 a 9 h, o bé al vespre, de 20.30 a 23 h.

Però hi ha més possibilitats adaptades a diferents necessitats. Si es tracta de productes de petites i mitjanes dimensions, a més del lliurament estàndard en 24/48 hores, els clients poden optar pel servei immediat en dues hores o bé per l’enviament a domicili en la franja horària desitjada. Si és un producte de grans dimensions o grans electrodomèstics, hi ha múltiples possibilitats t que inclouen, a més del lliurament del producte en el moment desitjat, també la retirada de l’aparell antic i, fins i tot, la posada en marxa del nou.

MediaMarkt Girona treballa dia a dia per poder oferir el millor servei als seus clients i satisfer d’aquesta manera les seves noves necessitats de compra amb un customer journey complet.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Un ciclista mor en ser envestit per un cotxe a Palafolls

Barcelona

Un motorista mor en un xoc amb un camió a l’AP-7

Barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Diumenge ennuvolat i fred

Barcelona

La temporada d’esquí més pública, a punt

barcelona
MONTSE REYES
PRESIDENTA DE L’ASSOCIACIÓ SOS DONNA CATALUNYA, FISIOTERAPEUTA I CANTANT

“Acompanyem persones en estat de vulnerabilitat emocional”

Les Franqueses del Vallès

Els municipis posen els infants en l’agenda política

barcelona

Mifas demana al govern català més diàleg

salt

Banyoles recupera una panoràmica

BANYOLES
David Jou
President de la Fundació Joan Maragall

“Déu és una de les idees humanes de més envergadura

Barcelona