Societat

Un ciclista, un motorista i el conductor d’un cotxe moren en tres accidents a Castellbell i el Vilar, Martorell i Vila-seca

Ja són 108 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes des del gener

Un ciclista de 50 anys veí de Pallejà ha mort aquest dissabte al matí en topar amb una furgoneta a la carretera B-122 a Castellbell i el Vilar (Bages), segons ha informat aquest diumenge el Servei Català de Trànsit .

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 10.50 hores i han activat tres patrulles del cos i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Les causes del xoc entre la bicicleta i la furgoneta encara s’estan investigant.

Un helicòpter del SEM ha evacuat el ciclista al Parc Taulí de Sabadell en estat crític, on ha mort hores després.

Dissabte a la nit, el conductor d’un turisme va morir a l’A-7 arran d’una sortida de via a Vila-seca (Tarragonès). El Servei Català de Trànsit ha explicat que l’accident es va produir al punt quilomètric 1.173 poc després de tres quarts d’onze de la nit.

Per causes que encara s’estan investigant, el cotxe va sortir de la via i el seu conductor i únic ocupant va morir. La víctima és un veí de la Canonja de 46 anys.

Arran de la incidència es van activar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

I, la matinada dissabte, un motorista ha mort en un accident a l’A-2 al punt quilomètric 586 a l’alçada de Martorell (Baix Llobregat).

La víctima és un home de 54 anys veí de Barcelona que anava sol a la motocicleta en sentit Igualada i que ha patit l’accident per causes que també s’estan investigant.

Amb aquestes, ja són 108 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ADMINISTRACIONS

Joan Giraut, absolt a Platja d’Aro pels triennis abonats indegudament a la plantilla

CASTELL I PLATJA D’ARO
estats units

Utah prohibeix als menors fer servir les xarxes sense permís dels pares

barcelona
lA CRÒNIcA

Un passaport cap al 1900

Cadaqués

Protesta veïnal en defensa de la identitat del municipi

Cadaqués
Ripoll

Usuaris de la Fundació MAP i reconeguts artistes, junts en el projecte Les Retallables

Ripoll
Girona

Es multiplica per 10 el nombre d’animals de companyia

Girona
CALDES DE MALAVELLA

Un prematur deixa el Trueta després de vuit mesos

“Ens pensàvem que no se’n sortiria”
ANNA DURAN
PEDIATRA DE L’HOSPITAL JOSEP TRUETA

“Ens pensàvem que no se’n sortiria”

St.j.de les abadesses

Més de 9 milions d’euros en millores a la travessera de l’eix Pirinenc

Sant Joan de les Abadesses