Societat

Descomptes del 20% a botigues i apartaments, menús a preu tancat i 2x1 als museus per compensar el buit del MWC

Més de 150 establiments se sumen a la campanya de promoció de Barcelona entre el 21 de febrer i l’1 de març

Més de 150 establiments s’han sumat a la campanya de promoció ’Vine a Barcelona. Ara és el moment’ organitzada pel consorci Turisme Barcelona amb el suport de l’Ajuntament de la ciutat i les organitzacions empresarials per omplir el buit que ha deixat la suspensió del Mobile World Congress (MWC). Entre el 21 de febrer i l’1 de març, els museus i edificis històrics oferiran una entrada 2x1, les botigues tindran descomptes del 20%, el mateix percentatge de rebaixa que aplicaran els apartaments turístics. Els hotels aplicaran descomptes lineals a totes les reserves i els restaurants oferiran un menú a preu tancat durant tota la setmana. A més, Renfe posarà a la venda bitllets un 35% més barats en trajectes estatals amb destinació Barcelona.

En una roda de premsa, el primer tinent d’alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, ha fet una crida a hotels, restauradors i comerços a formar part de la ’Barcelona Opportunity Week’, una campanya adreçada a aquelles persones que tenien reserves fetes durant la setmana en la qual s’havia de celebrar el congrés de telefonia mòbil, que s’ha suspès després que algunes de les empreses es neguessin a venir a la capital catalana per la por a un contagi de coronavirus.

De moment, 150 empreses i operadors han confirmat que participaran en la campanya, segons ha dit el director general de Turisme Barcelona, Joan Torrella, l’encarregat d’explicar el programa de descomptes. Turisme Barcelona espera que aquesta xifra s’ampliï en els propers dies i fins l’1 de març. El consorci ha habilitat el web www.visitbarcelona.com/barcelonaweek on es podrà consultar l’oferta, que anirà variant dia a dia segons les noves incorporacions.

En la primera onada de propostes hi predominen els equipaments culturals i relacionats amb patrimoni i lleure perquè són ofertes que no requereixen una proposta “a mida”, com la dels restaurants o hotels, segons el representant de Turisme Barcelona. Museus municipals, consorciats i equipaments com la Casa Batlló, el Recinte modernista de Sant Pau, el CaixaForum, la Casa de les Punxes, la Fundació Tàpies, el MNAC, el MACBA o el Palau de la Música s’han posat d’acord per oferir entrades 2x1.

També s’han sumat a la proposta botigues i comerços que oferiran un 20% de descompte en alguns articles seleccionats o la xarxa de mercats de la ciutat. Per exemple, el Mercat de la Concepció que farà un tast de productes de mercats el divendres 28 i 29 de febrer. A banda d’oferir descomptes per habitacions, els hotels també oferiran menús a preu tancat que poden rondar els 20 euros i faran alguna jornada de portes obertes, ha explicat Torrella.

Pel que fa al transport, s’està estudiant incloure descomptes amb preus especials per anar a Barcelona des de Londres, París i Roma.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La Generalitat elimina la quota obligatòria mínima del cànon de l’aigua a hotels i càmpings

Barcelona

L’ús de les dades dels ciutadans en la lluita contra el coronavirus aixeca preocupacions sobre la privacitat a Europa

Barcelona

Com ens en sortirem?

Laura Ortega
Mànager de la factoria digital ‘retail’ de BBVA a Espanya

“El client pot disposar de tots els canals digitals del banc”

L’exèrcit espanyol ja actua a les comarques gironines

Girona

Platges desertes el primer dia de sol radiant de la primavera

barcelona
el confinament, en primera persona

Per quedar-se a casa

GIRONA
BERNABÉ DALMAU
MONJO DE MONTSERRAT

“La Moreneta era blanca; va acabar pintada de negre en el segle XIX”

Barcelona

Els metges poden tornar a treballar tot i donar positiu

Barcelona