Els talls de llum provoquen queixes a Blanes
L’Ajuntament demana per carta a Endesa que posi fi a les “deficiències”
L’Ajuntament de Blanes va adreçar ahir a la companyia elèctrica Endesa una carta de queixa pel servei prestat a causa dels talls de llum que hi ha durant tot el dia al poble des de finals del mes de novembre.
La carta, signada per l’alcalde, Àngel Canosa (ERC), demana a la companyia que posi fi a les “deficiències en el servei”, que ha afectat “pràcticament tots els veïnats de Blanes, on hi ha hagut diversos talls de llum al llarg de tot el dia, fins i tot durant la matinada”.
Segons informa el consistori, l’afectació és de diferent tipus i inclou “microtalls” que afecten l’activitat professional i habitual dels veïns. Entre els afectats hi ha comerços, bars, restaurants i altres negocis de restauració i persones que treballen des de casa. “A causa de la Covid-19, hi ha molta gent que desenvolupa la seva feina mitjançant el teletreball, per a la qual aquests talls són molt perjudicials”, ha escrit l’alcalde.
La companyia confirma que hi ha hagut més d’una incidència a Blanes, sense cap relació entre si. Fonts d’Endesa afirmen que un centre de transformació no ha funcionat prou bé i que reconfiguraran la xarxa per posar-hi remei.