Societat

Més de 20 milions per promocionar el turisme de Barcelona

Es destina una xifra històrica a promoure la destinació i apostar per la digitalització

El Consell General de Turisme de Barcelona va aprovar ahir un pressupost per a aquest any de 20.659.881 euros, una xifra històrica que es vol que serveixi per promocionar la destinació de Barcelona i el seu entorn en l’era post- Covid. En el pla d’acció per als pròxims dos anys s’apostarà per la digitalització i la sostenibilitat i, dins d’aqeusta última, pel turisme blau, amb què es vol minimitzar la petjada de carboni. El consorci vol apostar per promocionar la cultura: l’arquitectura, l’art, les indústries creatives, el disseny, la literatura i el cinema, atributs propis de la ciutat que han d’atraure més turisme culte. El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, va insistir que la digitalització serà clau en la competitivitat de Barcelona com a destinació turística. “Hem de treballar amb les dades dels visitants abans, durant i després de la seva estada”, va dir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Els grups escolars confinats segueixen en augment

Barcelona

Amnistia exigeix no repetir “errors” a les residències en la tercera onada i impulsar una llei per blindar drets

Barcelona

S’eleven a quatre les víctimes mortals de l’explosió de gas al centre de Madrid

Madrid

Denuncien agressions a professionals del CAP Masdevall de Figueres

FIGUERES

Quinze dies més de restriccions i confinament municipal

barcelona

Demanen actualitzar la regulació dels patinets, a Banyoles

BANYOLES
El SEM investiga vacunacions irregulars

El SEM investiga vacunacions irregulars

Bargalló podrà flexibilitzar el calendari escolar si la pandèmia ho requereix

Barcelona

Els geriàtrics temen que la segona dosi vagi tard

barcelona