La declaració de García-Bragado i Ramón Messeguer, suspesa fins el 30 d'agost
L'aplaçament és degut a un recurs dels seus advocats contra l'auto d'imputació pel cas de l'Hotel del Palau
L'altre imputat, Carles Díaz, declararà el 12 de juliol
Els dos alts càrrecs d'Urbanisme de l'Ajuntament de Barcelona imputats pel cas de l'Hotel del Palau, Ramón García-Bragado i Ramón Massaguer, declararan finalment el 30 d'agost i no el 12 juliol, quan estava prevista la seva compareixença al jutjat d'instrucció 10 de Barcelona.
La magistrada que investiga el cas, Míriam Rosa de Palacio, ho notificat avui una interlocutòria en resposta al recurs dels advocats contra la seva imputació. La jutge hi exposa que aquests recursos “no es poden resoldre abans del dia 12 de juliol degut el termini legal previst perquè les parts pugin fer al·legacions”.
En conseqüència, de Palacio ha resolt suspendre les citacions i fixar una nova data, el proper 30 d'agost. El gerent d'Urbanisme, Ramón Messeguer, està declararà a les 10 i el quart tinent d'alcalde García-Bragado ho farà a les 11:30.
Es manté, en canvi, la declaració de l'altre imputat, l'arquitecte del projecte de l'Hotel, Carles Díaz, per al proper 12 de juliol.