Societat

Mor un motorista en un accident amb tres motos implicades a la C-60

El xoc va tenir lloc aquest diumenge al matí i la víctima va ser traslladada en estat greu a l’Hospital de Sant Pau

Un jove de 26 anys ha mort aquesta matinada com a conseqüència de les ferides que va patir en un accident amb tres motos implicades aquest diumenge al matí a la C-60 a la Roca del Vallès.

La víctima, veïna de l’Hospitalet de Llobregat, va quedar ferida greu i va ser traslladada a l’Hospital de Sant Pau de Barcelona, on ha mort aquesta matinada de dilluns. En l’accident un altre motorista va quedar ferit menys greu i va ser traslladat a l’hospital de Granollers.

Arran de la incidència, que va obligar a tallar la via en sentit Mataró, es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra i l’helicòpter medicalitzat i una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta són nou les víctimes que han mort en accident de trànsit a les carreteres catalanes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

MOBILITAT

Gratuïtat del transport públic per als menors de 17 anys residents

GIRONA
SALUT

El Col·legi de Psicologia reconeix el gironí Joaquim de Toca

GIRONA

El professor de la UAB suspès per abusos assenyala els alumnes

barcelona

Professors associats de la UAB, UB i UPC protesten per la precarietat laboral

Barcelona
MEDI AMBIENT

Investiguen com fer arribar més aigua als rius amb gestió forestal

NAvÈS
SOSTENIBILITAT

La Costa Brava Sud busca suport en les ajudes europees

BLANES
MEDI AMBIENT

Nova alerta del “perill” d’instal·lar un parc eòlic marí al golf de Roses

ROSES
GIRONA

El Fòrum Gastronòmic mantindrà el format

GIRONA
girona

Retard en la reobertura de la incineradora de Campdorà a causa de la turbina

girona