Societat

Continuen les retencions a l’AP-7 per l’accident a Fogars

L’Ap-7 segueix tallara a Fogars de la Selva en sentit nord per un accident d’un camió que ha tingut lloc aquest matí. Actualment hi ha 21 quilòmetres de retencions des de Vilalba Sasserra. S’ha obert un carril addicional a la calçada sud a Fogars de la Selva per tal que els vehicles puguin circular en sentit nord.

Les retencions a l’AP-7 han començat amb un accident d’un camió que ha bolcat en el seu pas per Fogars de la Selva, Girona. Els serveis d’emergència han rebut l’avís a passades les 6:30 hores del matí. Fins al lloc s’han desplaçat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdics (SEM). El conductor del camió ha acabat morint poc després de l’accident. A causa de l’accident, l’AP-7 està tallada en sentit Girona, pateix cues de 12 quilòmetres i es fan trencalls cap a la carretera C-35 per la sortida de Sant Celoni (Barcelona).

D’altra banda, un vehicle avarait a la B-30 a Sant Cugat del Vallès provoca aturades de 2km en sentit nord.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

“Si et canvien la llengua, no et tallis”: campanya pels drets lingüístics a les aules universitàries

barcelona

L’Ajuntament no veu relació entre la Mercè i una nit amb sis apunyalats

barcelona
SALUT

Increment salarial de 440 euros per als metges forenses

BARCELONA
MANRESA

L’Ajuntament condemna la baralla multitudinària al carrer

MANRESA
RAMON ALBORNÀ ROVIRA
PRESIDENT DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE PESSEBRISTES

“El pessebre és cultura, tradició i patrimoni”

Barcelona
Educació

Una carrera que s’enfila

girona

Collboni refrigera Barcelona

barcelona
SOCIETAT

Crida a denunciar agressions sexuals

girona
societat

La Sea Otter Europe tanca a Girona la setena edició amb 65.000 visitants

girona