Societat

El Temps

Servei Meteorològic de Catalunya

Tarda remullada

Les precipitacions poden afectar qualsevol punt, però amb menys probabilitat al litoral

La temperatura serà lleugerament més baixa

  • VÍDEO: Butlletí del Meteocat

Aquest dijous a la tarda el cel continuarà ennuvolat arreu i les precipitacions poden arribar a gairebé qualsevol punt, segons la predicció del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC).

Tot i que es podran obrir algunes clarianes al litoral, sobretot al sector més oriental, les nuvolades continuaran molt presents. A la segona meitat del dia els ruixats es concentraran del prelitoral cap a l’interior. En alguns punts els xàfecs poden descarregar amb intensitat i anar acompanyats de tempesta i fins i tot calamarsa. Al litoral seran menys probables però no es descarten precipitacions. Al vespre la nuvolositat serà menys compacta.

Hi ha un avís del Meteocat per intensitat de pluja.

La temperatura màxima serà lleugerament més baixa que la d’ahir, tot i que al quadrant nord-est serà una mica més alta.

Divendres el cel es preveu menys ennuvolat i les precipitacions seran menys freqüents i de menor intensitat.

Consulteu aquí el temps del vostre municipi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Debat de la Fundació per a la Creativació

GIRONA
Iran

Una jove de 16 anys, en coma per un atac de la ‘policia de la moral’ al metro de Teheran

Barcelona

Quatre identificats per actes vandàlics en un tren de l’R4

SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
religió

Barcelona celebra la Sucot, una de les festes jueves més importants

Barcelona
habitatge

El Govern ha subvencionat la construcció de 5.337 pisos de lloguer social

barcelona

Critiquen l’avançament del curs per perjudicar els alumnes amb necessitats específiques

BARCELONA
UNIVERSITATS

Mor el jurista Alejandro Nieto García, que va ser degà de Dret i Ciències Econòmiques de la UAB

societat

La Policia ha expulsat 67 delinqüents el darrer any a les comarques de Girona

girona

Tallada la circulació de trens entre el Prat i l’aeroport per l’avaria d’un tren amb viatgers

barcelona