Societat

Fins a set denúncies d’agressions sexuals ja té l’instructor de l’Esportiu Claret de Barcelona

L’instructor de karate de l’Esportiu Claret que està el 20 de maig de forma preventiva per presumptes abusos sexuals a una menor ja acumula fins a set denúncies per delictes d’aquest tipus, segons ha avançat El Caso i han confirmat a l’ACN fonts policials. L’home, de 64 anys, va ser detingut el 18 de maig i estava apartat del centre des del dia abans, quan es va presentar la denúncia per la qual se l’ha empresonat provisionalment.

Ara ha transcendit que acumula set denúncies, i que totes les presumptes víctimes eren menors en el moment dels fets. Dues d’elles encara ho són a hores d’ara. L’instructor estava contractat pel centre esportiu, que depèn de la congregació dels missioners claretians. Els Mossos d’Esquadra mantenen la investigació oberta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

šQUART

Les víctimes del mestre de bateria descriuen un patró de conducta

QUART
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Ruixats al nord i al terç sud

Barcelona
Ciutat del Vaticà
Religió

L’Església debat el seu futur

Roma
TOT RECORDANT

Montserrat Capdevila i la propietat commutativa

GIRONA

L’Ajuntament i el GEiEG compartiran instal·lacions

girona
Societat
L’acolliment familiar

Una llar de pas

BLANES / RIELLS I VIABREA (LA SELVA)
mobilitat

Els retards a rodalies es doblen en deu anys

barcelona
La Fundació de l’Esperança ha atès 7.931 persones en deu anys
societat

La Fundació de l’Esperança ha atès 7.931 persones en deu anys

barcelona
barcelona

Collboni proposa ampliar l’AMB i fer-ne una “metròpoli federal”

barcelona