Societat

SOCIETAT

Figueres celebra la 31a Festa del Joguet amb una quarantena d’expositors

Se celebrarà el 8 de juny i organitzat per l’Ajuntament de Figueres i el Museu del Joguet de Catalunya, permetrà conèixer, comprar, vendre o intercanviar joguines de col·lecció

Figueres celebrarà el proper diumenge 8 de juny (de 9 a 17 h) a la plaça Catalunya la 31a edició de la Festa del Joguet. L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de Figueres i el Museu del Joguet de Catalunya, tindrà una quarantena d’expositors, la majoria provinents de Catalunya, de la resta de l’Estat i de països com França. La trobada de joguets figuerenca, que compta amb la col·laboració del col·leccionista de joguines Guy Ablard, permetrà conèixer, comprar, vendre o intercanviar joguines de col·lecció. S’hi poden trobar peces de col·leccionisme com nines, trens, cotxes, titelles, trencaclosques, avions i còmics, entre altres. Durant la jornada, hi haurà un espai de jocs de rol a càrrec de Dystopian.

La Festa del Joguet també permetrà descobrir, al Museu del Joguet de Catalunya, dues cartes manuscrites que el poeta, escriptor i dramaturg granadí Federico García Lorca va escriure a Anna Maria Dalí, germana de Salvador Dalí, amb qui mantenia una amistat. Part de la temàtica tracta ‘Don Osito Marquina’, la joguina dels germans Dalí que va fascinar García Lorca que està exposada al Museu del Joguet. Aquest 2025, Figueres està recordant el centenari de la visita de García Lorca a Dalí a la ciutat amb diferents activitats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]