Societat

índia

Un anunci televisiu d'una marca de roba ajuda les lesbianes a sortir de l'armari

Un anunci televisiu d'una marca de roba índia, en el qual una noia presenta la seva xicota oficialment als seus pares, ha suposat un gran suport a les lesbianes a l'Índia, on les relacions homosexuals estan penalitzades. L'anunci d'Anouk de la campanya Atrevit i bonic s'ha convertit en viral a les xarxes socials del gegant asiàtic, i a Youtube ja arriba als dos milions de reproduccions un mes després del seu llançament. Per a la societat índia, eminentment conservadora i molt religiosa, aquest anunci suposa un avenç significatiu, tot i que alguns comentaristes locals consideren que el seu abast es limita a la classe urbana, que acostuma a ser la més progressista.

Agències



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia