Societat

Estudiants es tanquen a la UdL per demanar la llibertat sense càrrecs de la companya detinguda

Tenen previst quedar-se a dormir aquest dimarts a la nit a les aules

Diversos estudiants de la Universitat de Lleida (UdL) han decidit tancar-se al rectorat com a mesura de pressió per reclamar que els Mossos d'Esquadra deixin en llibertat sense càrrecs la companya de 21 anys detinguda aquest dimarts a la tarda durant un acte de protesta. A més, sospiten que els Mossos d'Esquadra segueixen fora de la universitat esperant que surtin els joves per detenir-los, expliquen els estudiants.

Els Mossos d'Esquadra han detingut la jove en una protesta que ha tingut lloc aquest dimarts a primera hora de la tarda contra la presència policial a la Universitat de Lleida (UdL). La policia l'acusa d'atemptat contra un agent després d'un forceig que hi ha hagut entre estudiants i policies quan els primers protestaven per la vigilància que hi ha des de fa unes setmanes al Rectorat durant les classes que imparteix la subdelegada del govern espanyol a Lleida, Inma Manso, a la llicenciatura de Comunicació Audiovisual i Periodisme.

El vicerector de Campus de la UdL, Jesús Avilla, creu que l'estudiant no passarà la nit a la comissaria.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]