Societat

L'alcalde de Llers, molt molest amb el mal servei que ofereix Correus

Fortiana va esclatar dimarts denunciant que el poble havia quedat sense carter

Ja ha enviat diverses cartes de protesta però no hi veu cap solució

L'alcalde de Llers, Carles Fortiana, va esclatar dimarts tip del servei que ofereix Correus a la població. Va explicar que no disposaven de servei des del dia 1 i que ningú els havia dit ni quan es reprendria ni quina era la causa de la falta de prestació. “L'oficina que l'Ajuntament els va cedir per poder fer entrega de paquets certificats també la tenen tancada i ni tan sols ho han comunicat als usuaris amb un petit cartell. Tot plegat, digne d'un país de fireta”, va afirmar enfadat.

Aquell mateix dia va saber que la solució ja estava activada i, de fet, segons va explicar ell mateix a aquest diari el mateix dia, el servei es va reprendre al cap de poques hores. Fortiana, però, ja està fart dels incidents amb Correus i, segons va explicar posteriorment a l'Agència Catalana de Notícies, ha enviat una carta a Correus sol·licitant un canvi en el funcionament que ofereix a la vila, que, a parer seu, és “penós”. “Aquesta no és la primera vegada que envio una carta a Correus –va dir ahir– però ja sé que és picar ferro fred.”

El batlle va assegurar que es tracta d'un problema que arrosseguen des de fa uns cinc anys, però els veïns n'estan tips.

Fortiana va explicar que és “un servei molt deficitari” i que “cada tres mesos” canvien el carter. “Estem molt descontents”, va assenyalar l'alcalde, que, a més, va assegurar: “A part de no rebre les missives quan toca, els veïns s'han d'encarregar de distribuir-se entre ells les notificacions.” “Com que no es coneixen el poble deixen les cartes on no toca o directament les posen totes en un mateix número”, va lamentar.

L'alcalde d'aquesta localitat de 1.200 habitants va assenyalar que gran part dels veïns del poble són gent d'edat avançada que no pot moure's grans distàncies i que el fet de no rebre el correu diari a casa suposa un greu problema.

Davant el “penós” servei i l'enrenou que simbolitzava tant per a la gent gran com per a les empreses del polígon industrial traslladar-se per anar a buscar un paquet, ara fa un temps el consistori va cedir un local municipal perquè els empleats d'aquesta companyia poguessin treballar i no ho haguessin de fer “a la intempèrie”.

En aquest punt és on els veïns poden dirigir-se per recollir paquets, cartes certificades o notificacions.

LA XIFRA

6
dies.
En aquesta ocasió els veïns de Llers van quedar sis dies sense servei de Correus, segons explica l'alcalde.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Diumenge estiuenc amb sol arreu

Barcelona

Uber i Cabify oferiran un viatge gratis als usuaris el proper dimecres 26 de setembre

Barcelona

Un submarinista mor mentre feia una immersió a l’Illa de Massa d’or, a Cadaqués

Barcelona

Localitzat sa i estalvi el boletaire de 70 anys desaparegut dimarts a Alinyà

Barcelona
la videoteca

Adoctrinant mainada

Societat

El record d’un sotrac galàctic

Barcelona
JOSÉ LUIS BIMBELA
PSICÒLEG I PROFESSOR A LA ESCOLA ANDALUSA DE SALUT PUBLICA, A GRANADA

“Encara responem com quan estàvem envoltats de mamuts”

Girona

Colau i les entitats demanen un pla per ajudar els menors

barcelona

Comença la Mercè més feminista i reivindicativa

Barcelona