Societat

L'alcalde de Llers, molt molest amb el mal servei que ofereix Correus

Fortiana va esclatar dimarts denunciant que el poble havia quedat sense carter

Ja ha enviat diverses cartes de protesta però no hi veu cap solució

L'alcalde de Llers, Carles Fortiana, va esclatar dimarts tip del servei que ofereix Correus a la població. Va explicar que no disposaven de servei des del dia 1 i que ningú els havia dit ni quan es reprendria ni quina era la causa de la falta de prestació. “L'oficina que l'Ajuntament els va cedir per poder fer entrega de paquets certificats també la tenen tancada i ni tan sols ho han comunicat als usuaris amb un petit cartell. Tot plegat, digne d'un país de fireta”, va afirmar enfadat.

Aquell mateix dia va saber que la solució ja estava activada i, de fet, segons va explicar ell mateix a aquest diari el mateix dia, el servei es va reprendre al cap de poques hores. Fortiana, però, ja està fart dels incidents amb Correus i, segons va explicar posteriorment a l'Agència Catalana de Notícies, ha enviat una carta a Correus sol·licitant un canvi en el funcionament que ofereix a la vila, que, a parer seu, és “penós”. “Aquesta no és la primera vegada que envio una carta a Correus –va dir ahir– però ja sé que és picar ferro fred.”

El batlle va assegurar que es tracta d'un problema que arrosseguen des de fa uns cinc anys, però els veïns n'estan tips.

Fortiana va explicar que és “un servei molt deficitari” i que “cada tres mesos” canvien el carter. “Estem molt descontents”, va assenyalar l'alcalde, que, a més, va assegurar: “A part de no rebre les missives quan toca, els veïns s'han d'encarregar de distribuir-se entre ells les notificacions.” “Com que no es coneixen el poble deixen les cartes on no toca o directament les posen totes en un mateix número”, va lamentar.

L'alcalde d'aquesta localitat de 1.200 habitants va assenyalar que gran part dels veïns del poble són gent d'edat avançada que no pot moure's grans distàncies i que el fet de no rebre el correu diari a casa suposa un greu problema.

Davant el “penós” servei i l'enrenou que simbolitzava tant per a la gent gran com per a les empreses del polígon industrial traslladar-se per anar a buscar un paquet, ara fa un temps el consistori va cedir un local municipal perquè els empleats d'aquesta companyia poguessin treballar i no ho haguessin de fer “a la intempèrie”.

En aquest punt és on els veïns poden dirigir-se per recollir paquets, cartes certificades o notificacions.

LA XIFRA

6
dies.
En aquesta ocasió els veïns de Llers van quedar sis dies sense servei de Correus, segons explica l'alcalde.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ETHEL SEQUEIRA
METGE I INVESTIGADORA DE L’INSTITUT DE SALUT GLOBAL, IMPULSAT PER LA FUNDACIÓ LA CAIXA

“La tecnologia està al servei dels metges, no pretén substituir-los”

Vuit centres d’atenció primària proven un sistema d’alertes que els metges han d’aplicar quan visiten persones migrants. Es vol millorar l’atenció individual i la salut pública, en general

barcelona
 

Denuncia la mort d’una dona que va fer pseudoteràpia

girona
 
societat

Els productors veuen la venda de llet crua com una oportunitat que arriba tard

 
societat

El govern espanyol aprova nou noves condecoracions a víctimes del 17-A

 
societat

Quatre detinguts pel robatori en una joieria de Castelldefels

 

Nova comunicació alternativa per a l’hospital d’Olot

Olot
 
Societat

Rere el secret dels boscos

Barcelona
 

Volen posar fi a les vacances de guàrdies civils a l’antiga caserna de Tossa per l’1-O

tossa de mar
 

Treballs comunitaris al parc hospitalari de Salt

girona