Societat

L'alcalde de Llers, molt molest amb el mal servei que ofereix Correus

Fortiana va esclatar dimarts denunciant que el poble havia quedat sense carter

Ja ha enviat diverses cartes de protesta però no hi veu cap solució

L'alcalde de Llers, Carles Fortiana, va esclatar dimarts tip del servei que ofereix Correus a la població. Va explicar que no disposaven de servei des del dia 1 i que ningú els havia dit ni quan es reprendria ni quina era la causa de la falta de prestació. “L'oficina que l'Ajuntament els va cedir per poder fer entrega de paquets certificats també la tenen tancada i ni tan sols ho han comunicat als usuaris amb un petit cartell. Tot plegat, digne d'un país de fireta”, va afirmar enfadat.

Aquell mateix dia va saber que la solució ja estava activada i, de fet, segons va explicar ell mateix a aquest diari el mateix dia, el servei es va reprendre al cap de poques hores. Fortiana, però, ja està fart dels incidents amb Correus i, segons va explicar posteriorment a l'Agència Catalana de Notícies, ha enviat una carta a Correus sol·licitant un canvi en el funcionament que ofereix a la vila, que, a parer seu, és “penós”. “Aquesta no és la primera vegada que envio una carta a Correus –va dir ahir– però ja sé que és picar ferro fred.”

El batlle va assegurar que es tracta d'un problema que arrosseguen des de fa uns cinc anys, però els veïns n'estan tips.

Fortiana va explicar que és “un servei molt deficitari” i que “cada tres mesos” canvien el carter. “Estem molt descontents”, va assenyalar l'alcalde, que, a més, va assegurar: “A part de no rebre les missives quan toca, els veïns s'han d'encarregar de distribuir-se entre ells les notificacions.” “Com que no es coneixen el poble deixen les cartes on no toca o directament les posen totes en un mateix número”, va lamentar.

L'alcalde d'aquesta localitat de 1.200 habitants va assenyalar que gran part dels veïns del poble són gent d'edat avançada que no pot moure's grans distàncies i que el fet de no rebre el correu diari a casa suposa un greu problema.

Davant el “penós” servei i l'enrenou que simbolitzava tant per a la gent gran com per a les empreses del polígon industrial traslladar-se per anar a buscar un paquet, ara fa un temps el consistori va cedir un local municipal perquè els empleats d'aquesta companyia poguessin treballar i no ho haguessin de fer “a la intempèrie”.

En aquest punt és on els veïns poden dirigir-se per recollir paquets, cartes certificades o notificacions.

LA XIFRA

6
dies.
En aquesta ocasió els veïns de Llers van quedar sis dies sense servei de Correus, segons explica l'alcalde.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Marta Sánchez posa lletra a l’himne espanyol i el PP la troba “valenta”

Mariano Rajoy diu en una piulada que el vídeo “li ha arribat”

Andrea Levy considera que Sánchez és l’exemple que Puigdemont fa encendre un “sa patriotisme”

González Pons es mostra content perquè això de cantar “el ‘nananana’ no arriba al cor”

madrid
 

Un home mor en un incendi a Sant Boi de Llobregat

Barcelona
 

Bojos pels videojocs

barcelona
 

“L’ordinador era l’únic que m’acollia”

barcelona
 

Un adolescent salva un nen que cau a les vies del metro de Milà

Barcelona
 
PILAR CASTILLO
PRESIDENTA DE L’ASSOCIACIÓ NEENS DE PREMIÀ DE MAR

“Ajudem les famílies a trobar el camí i que no se sentin tan soles”

Premià de Mar
 
Societat

L’any del gos, més pròsper i tranquil

Girona
 
ALÍCIA VILA
PRESIDENTA DE L’ASSOCIACIÓ DE DONES ADRIANES DE LA MINA

“La Mina sempre ha estat la galleda d’escombraries de Barcelona”

sant adrià de besòs
 

Més de 100.000 signatures contra el 155 sobre el català

barcelona