L'OAC de Valls obté la certificació ISO 9001 de qualitat de servei
L'oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Valls ha assolit la certificació ISO 9001 per la qualitat del servei. Cada any atén presencialment 35.000 persones, gestiona més de 32.000 trucades telefòniques i, a punt de complir quinze anys, s'ha consolidat com al centre principal d'informació i consulta dels ciutadans dels serveis que presta l'Ajuntament.
La ISO 9001 és el resultat de mesos de treball de l'OAC per adaptar-se a les especificacions d'aquesta normativa i s'ha dotat d'un manual que descriu els procediments d'atenció al públic. A més, s'ha efectuat una catalogació detallada dels tràmits municipals, s'han ampliat els programes informàtics per poder fer un seguiment de les consultes i s'ha desplegat un pla de formació del personal.
L'Ajuntament de Valls assenyala que disposa d'una enquesta interna que revela que un 94% de les persones entrevistades consideren el servei com a útil o molt útil i un 98% en destaquen com a elements positius la rapidesa o el bon tracte del personal.